diumenge, 13 de juny del 2010

El mon em cau als peus

Per què el meu cor se sent tant malament?
Les portes obertes.


Tinc mil preguntes que em corquen la ment,
que a tothom molesten.
El món cau en picat sota els meus peus,
fora del planeta.

L’amor s’acosta fugisserament,
tothom em detesta.
Soledat, contaminació i guerres,
i tothom de festa.

Passo caminant enmig de la gent,
ningú no em contesta.
Voldria volar i anar-me’n al cel,
i oblidar la resta.


Per què el meu cor se sent tant malament?
Les portes obertes.


 

1 comentari:

home fosc ha dit...

Preguntes i més preguntes, que acompanyades per aquesta cançó, confereixen un ambient asfixiant, segurament volgut, per recrear aquest ambient de no resposta rebuda, tot i que acabes amb un aire d'esperança, segons em sembla veure en aquestes portes obertes.

Benvinguda al món blogaire Laura!